Düşünmek olsun dedim kendi adıma. Oturup düşünmeyi sorgulamayı sağladım ne oluyor diye?

Neden şimdi kendimi bu denli sıkıcı hissediyorum.

Niye zaman beni yoruyor

Yokluğun beni güçlü kılmadı

Belki mutlu sanıyorlar ben güçlü durunca

Hiç bir şeyin tadı yok.

Bu kadar hızlı ve bu kadar hüsran olmamalı bu sonlar


Bunu kendime anlattım

Neden susuyoruz dedim

Kendime hakim mi olmam gerek?

Niye o'na bunu yaşatıyorsun

Ortada bir şey yok ama net yaşamaktasın

Kararlar sorgulanmalı diyordum

Ama her kararımda olmuyorduk


Iyi giden her şey bu kadar batar mı?

Ben bilmiyorum, sensin suçlu olan

Bana yaşattıkların

Beynimin içindeki odalar

Beynimin içindeki rüyalara

Beynimin içindeki heyecana

Beynimde olduğun için tüm bu olanlar senin hatan

Bu ayrılık, bu boşluk

Bu öfke ve bu son sana ait

Sen bunu belki duymayacaksın

Elime aldığım her yazı gözlerimden damlar yere

Saç telin morartır inancımı

Sadece boşluktan düşer aşk

Kimse onu durdurmaya çalışmaz

Tam yakaladım sanarsın yalanla dolar


Bir odanın içinde tüm bu zırvalıkları yaşıyorken

Ne denli düzgün adım atmam beklenir?

Biraz hüzün kalır senden başkada yok


Eskiler açılır mesala, bir defterdeki anılar canlanır. Eski yaralara dokulunur huzur verir kimisi

Mesala sen, huzur aldığım tüm her şeyi elimden geri aldın

Bi anda başladık konuşmaya

Bi anda bağlandım

Bi anda bitti

Bu duygu karmaşası beni ayakta tutabilir mi bilmiyorum

Bilmiyorum bu sokakları

Koşup geleceğim

Gidip oturup seni anlatacağım kimimiz var

Şuan adını bile bilmediğim bir parkın bankın"da oturup görmediğim seni resmediyorum.

Kimse yok ben dışında

Kimse anlamıyor sen dışında

Ağır bir savaşın tam ortasında kaldım

Bugün doğmamalı güneş

Gri olmalı etraf

Solmalı ay ışığı

Bu ben değilim

Yeni bir duyguya kapılmamam gerek

Sözlerim ne olacak

Kime yazıyorum o kim?

Ne oluyor, elim satırları dolduruyor ama sen boyumu aşıyorsun.


Huyum kurur mu benim, ya da durulur muyum? Yeni bir savaş baltası elime dolandı. Savuruyor rüzgar yeni yelkenlere.

Hangi gemi"yi yakmam gerek sana gelmemek için?

ben bu savaşı kaç defa bitirmeden başlatayım? Hangi tarafındasın ölümün, dirilip gelme mi bekleme. Yorgunluk vurdu başıma ne tür bir bela alıkoyar ki seni benden?


İnatla sevmek kırıyor bilincimi

Elimin uzandığı nokta kadarsın

Sen en ağır bir yıkımın tam ortasında çıkıp geldin, belki tuttuğum en ince dalsın. Ama sana bir ağacın gövdesi kadar güveniyorum. Güven denen şey kazanılır. Sen herhangi bir güvenin verdiği özlemsin. Nasıl ki duygular bizi biz yapıyorsa beni de sen "ben yapmaktasın."

Ben buyum iste kafamdaki senleyim.

Tek düşüncem sensin

Ne azalırım senden, ne arta kalır.