Bir sis alıkoyar bu şehri. Kime dokunmadan. Geçer içimizden. Soramadım nereye diye?

Buralar hep soğuktu Yalan, dolan bu hayat. İnançsızlık hat safada. 

İçimiz donmakta, ve halen. Ölümün ateş olduğunu derler. Bence "soğuktan" öleceğiz! Bir gün öyle bi soğuk gelecek. Dudaklarımızı hissetmeyeceğiz

İçimize girecek. "Hayat denen çark'ın" uğruna ne kış geçti?

Ben ölümü seninle severim. Sol tarafında yatarım (!) "Yetmezmiş gibi, zamanda var hayatta"

Zaman yok dedim, öyle bir bağırdım kendime. Nefret kustum hayata! Susup baka kaldı

"Gafil avladım hayatı"


Hayatta sahte, bitecek. Sen ne kadar sarılırsan hayata, O itekler!! Yoktur kalbi. "O da korkuyor bitmekten"

"Bitmek neye fayda dedim?" O kim dedim, eskimiş radyoma? Kendimle konuşmanın mutluluğu.. "Kendime"

Şimdi mutlu olmak delilik. Bunu lanse etmek, mutluluk mu? Mutluluk paradoksunda başarılar

Hepimize. Ben kendimle gülerim, bundan Kimene?


Kimine benim satırlarımdan? Nefret kustuklarımdan? Hayata olan inançsızlığımdan?Zamana olan öfkeme?

Öfke dedim, hayatın öfkeleri de. Revaçta, ben parçaladım öfkemi! Şakaklarımın; altlarında kırıntılar.

Öyle işte dedi bana: İbrahim 'nasıl hayat bu mu ibrahim?'

İbrahim sana diyorum? Oğlum cevap versene?Sana diyorum? Cevap versene?


'Bir daha olmamak istememiştim.' Bir'ini sevip öteki olmak istememiştim. "Dedim." Aydınlanıyordu gün, kim kimin elinde. Bugün" Sorularla sorularım yalnızlık kadehim.

Şeytan gülmeyi kesmiş dinlemekte idi. Yalancısın sen de dedim!

"Sen, isyancısın, bu dünya'ya gel bir olalım" Ben bir'in ardına koyulan iki olamam. Ben tek'im yek'im!

Aklıma o geliyordu. N'apıyordu? O da üşüyormuydu? Üşür diyorum. Dayanamaz soğuya. Gün gelip geçer oda anlar beni. Ve ona hissettiklerimi

Kadehim bitmişti yol yakın. Geri dön bu araftan. Bir meçhul ugruna nice can olur.

Ayrılık koymazdı biz ayrılıkla dogduk. Geçsin kitaplar raftan, birer çöplük yaşam tarzı. Yarından sonra yarımım.Kim istemez huzuru


Benim huzurum ardımda değil. Önümdeydi. Arkamda kulağımın iki cm arkasında. Birileri var, gölge! Kafama vurmasından Korkmuyorum. Susturulmaktan korkuyorum !Kim susturmaya çalışsa haykırıyorum


Ben onu o da başkasını 'seviyor.'